Örömmel tájékoztatjuk tisztelt partnereinket, hogy cégünk is csatlakozott az elektronikus számlázó rendszert használó vállalatok egyre népesebb táborába. Tettük mindezt azzal a céllal, hogy minél gördülékenyebben történhessen a számlázás, kíméljük a környezetünket, időt spóroljunk, illetve a számlák tárolása is sokkal egyszerűbb és áttekinthetőbbé válhat ezáltal.
Fontos, hogy az elektronikus számla ugyanazokat a számlaadatokat tartalmazza, mint a papír alapú számla, ennek megfelelően ugyanolyan módon könyvelhető.
Az elektronikus számla lényege, hogy a papírra nyomtatás helyett csak elektronikus módon kerül kibocsátásra és továbbításra, valamint a befogadó és a kiállító is elektronikus formában tárolja, a NAV elektronikusan ellenőrzi. Az elektronikus úton kibocsátott számla (e-számla) ugyanazon adattartalommal rendelkezik, mint a papíron kibocsátott, formailag is azonos kinézetű. Az e-számla egyenértékű a papíralapú számlával, a hiteles elektronikus aláírás és időbélyegző révén a jogszabályi megőrzési elvárásoknak is maradéktalanul megfelel. A számlázó rendszerünkkel kiállított elektronikus számla mindössze egyetlen pdf formátumú fájl, amely csatoltan tartalmaz egy NAV séma szerinti XML-t, elektronikusan alá van írva és időbélyegzővel el van látva. Az e-számlák megnyitásához Adobe Acrobat Reader 8 vagy annál újabb verzióra van szükség, amely letölthető http://www.adobe.hu oldalról.
Kérjük, hogy az alábbi linkre kattintva a nyilatkozat kitöltésével és visszküldésével jelezze, hogy a jövőben az elektronikus számlát elfogadja.
A nyilatkozatot elküldheti e-mailben (arad.hungaria@arad.hu), faxon (+3612053311), vagy postán (1119 Budapest, Bornemissza tér 12/C.).
Számlázással kapcsolatos kérdéseivel, forduljon bizalommal Kereskedelmi asszisztensünkhöz, Szatmári Mariannához a fentiekben megadott elérhetőségeink egyikén.